joi, 19 februarie 2009

Working flat out

Incepe nebunia cu plecarea in State. Acte pentru ambasada, programarea la interviu, speranta ca plec impreuna cu Mihai la Bucuresti, dezamagirea ca nu plec, rezolvarea pe fuga a problemelor personale pana la plecare, etc.

Mihai, ca un tip foarte constiincios, vrea sa se mai uite o data pe proiect inainte sa il predam. Dupa ce in seara precedenta Renee ma roaga sa il predam miercuri, chiar ma gandeam ca numai bine, dimineata Mihai o sa aibe timp sa il revizuiasca inca o data, iar eu dupa amiaza o sa fac ultima faza - merge-ul. Desi credeam ca programarea lui Mihai la ambasada se va amana, suntem anuntati ca nu s-a putut si Mihai pleaca urgent la Bucuresti. Asa ca ce revizuire?

Speram ca merge-ul meu sa meara smooth. Parea muuuuult mai redus ca volum fata de precedentele. Dar vai ce amagire. Renee insista ca ar fi bine sa il terminam azi. :((
Apar probleme la tot pasul. Unele total neintalnite pana acum. O sun pe Anda ... cand o sun pe Anda de obicei am incredere ca problema va fi "dovedita". Dar Anda e ocupata. Timpul trece. Dau alte telefoane. E 10 seara. E clar ca nu am timp azi sa fac toate modificarile la mine. Asa ca folosesc mediul lui Mihai. Neortodox, dar practic. Cu acordul lui, evident. Se face 11. Eu plec ca sa nu se declanseze alarma. Se declanseaza fix cand sa plec. Manu suna la firma de paza ca sa ii anunte ca nu e nici un hot, sunt doar cativa oameni prea zelosi la servici. Eu plec oricum - imi ghiortaie matele de foame.

Ajung acasa - mananc rapid si continui munca de acasa. La 1 termin. Am nevoie de o aprobare. Renee insa nu raspunde. Imi asum raspunderea si predau proiectul fara aprobare. Apoi fac o tura rapida cu masina ca sa ma relaxez. Daca tot ma plimb hai sa fac si mici cumparaturi. Novatim here i come. In fata mea parcheaza un Seria 7. Un smecheras cu gagica. Ok la corp - nu deosebita la fatza. Se potrivesc. El e inalt cu burtica si barbos.

Plec acasa - trec prin parcarea de la Billa. E inghetzat dar doar pe portiuni. Nu e suficient ca sa fac cerculetze. Mi-as face praf cauciucurile. Fac ce fac - se face ora 2. Sleep finally...

P.S. : Catre Manu azi dimineata - pana la cat ati stat aseara ? - Pana la 2. ... cred ca e record ... sau ? Da cineva mai mult? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu