sâmbătă, 21 februarie 2009

Fler

Aseara trebuia sa ma intalnesc cu un amic si cu doua fete. Asta, dupa ce duminica trecuta tot amicul asta ma chemase in oras, pentru ca el se intalnea cu trei fete :). Si, desi am mers pe incredere duminica trecuta, si s-a dovedit ca am fost inspirat, am ezitat in a merge aseara.

Mi-a zis ca fata pe care a chemat-o in oras i-a zis ca nu vine decat cu o prietena. Asa ca el ma suna si imi zice: ai de ales intre 2 brunete si o blonda. I-am zis ca vreau niste poze, un hi5, orice, ca sa nu merg degeaba :). Imi da adresa de hi5 a "fetei lui" si ma uit la prietene. Dintre toate, mi se parea mai simpatica una nici blonda nici bruneta - ci shatena. I-am trimis profilul ei amicului, din care el a inteles ca e cea blonda! Si ii zice s-o aduca pe cea blonda. Eu vazusem una blonda pe profilul ei, dar chiar speram sa nu fie aceea. Asa ca atunci cand mi-a zis ca vine blonda, am zis sa mearga singur - si sa imi dea un tel daca merita sa vin :).

All in all, ma suna dupa o ora juma'te si imi spune: "Ai fost superinspirat sa nu vii. O sa iti povestesc." Asadar din nou am avut fler. Asta dupa ce, duminica trecuta, cand eram in masina cu domnisoara cunoscuta la intalnirea de 3+1 organizata de amicul meu, accelerand ca sa prind un semafor pe verde, m-am oprit la 60 de km/h, cand am vazut o masina in departare pe dreapta. Sa fie Politia? Nu vedeam bine. Ma mai apropii - A! E taxi! - si cand sa accelerez din nou imi dau seama ca totusi e masina de politie cu radar!...Amandoi politzaii se uitau foarte suspect la mine :). Nu stiu cat ma tzine flerul asta, asa ca trebuie neaparat sa imi cumpar detector!

Revenid la aseara, urma sa merg in Fratelli cu Diana. Dar Diana imi spune ca s-au razgandit fetele, ca nu mai merg si nu mai merge nici ea. Atunci mi-am zis ca merg la inot. Dar ma simteam obosit - a fost o saptamana mai solicitanta. Asa ca m-am intins putin pe canapeaua din living. M-am trezit la 2. Adormisem. Ce inot? Poate in vis. Asa ca m-am spalat rapid pe dintzi si m-am bagat sub plapuma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu