vineri, 13 februarie 2009

De ce ti-e frica, nu scapi

Suna foarte optimist...stiu! :) Dar vorbesc din experienta. Chiar una foarte proaspata.

Cand am mers aseara sa joc fotbal dupa o pauza de 1 an, ma asteptam la o febra musculara pe cinste in zilele de dupa. Azi dimineata am constatat ca previziunea mi s-a implinit. Era si greu :).

Dar nu la asta ma refeream in titlu. Aseara incepuse sa ninga, si dupa fotbal am mers in parcarea de langa baza sportiva si am facut ceva ce imi doream de mult! Don't worry! Nothing physical! :). Am dezactivat stabilitatea electronica la masina si am inceput sa fac derapaje. La un moment dat un Cayenne a incetinit sa vada mai bine de ce facea un nebun ture de parcare. Ba chiar s-a si intors dupa cateva minute. Oricum eu mi-am vazut de treaba. Si ultimul derapaj, la iesire a fost sublim ... masina era la un unghi de 45 de grade fata de directia in care derapa ... adrenalina la maxim! Super senzatie ... care cu siguranta ca a uzat putin cauciucurile de iarna.

Asta a fost introducerea. De ce? Pt. ca dimineata cand m-am uitat pe fereastra totul era alb. Cand sa plec la servici, constat mai intai ca lacatul de la "garaj" e inghetzat. Dupa cateva manevre si injuraturi, lacatul cedeaza. Dar prin viscolire zapada a ajuns pe masina printre zabrele ... asa ca trebuie sa o curat. Cu ce? Rascheta era uitata printr-o plasa de cand am vandut vechea masina.
Asa ca pana la urma am folosit badge-ul electronic de la servici.

Cand in sfarsit credeam ca nu poate sa se mai intample ceva, ies cu masina ... patineaza putin, dar nu imi fac probleme pt. ca asa face si cand ploua. Apoi dupa ce incui usile la "garaj", observ ca o masina a parcat in paralel cu mine, si acum asteapta sa plec eu. Dar zapada e maricica si "virgina" in parcare, asa ca masina incepe sa danseze de cur. Doar intr-o parte. La stanga. Si ajung din nou la 45 de grade fata de directia de mers. Numai ca acum eram pe loc. Si ma apropiam vertiginos de un stalp. Un fleac - si asa trebuie sa schimb usa. Sau poate nu. Cobor din masina ... inspectez situatia. Nu arata prea roz. Incerc din nou, de data asta dezactivez antipatinajul. Vitezometrul imi indica 30 de km/h. Pe loc. Nice. Manevre peste manevre ... intre timp ajung perpendicular pe directia de mers! Cineva acolo sus se amuza copios. Intre timp plecase si masina de langa. Nu stiu cum, dar cu chiu cu vai reusesc sa o aduc intr-un strat de zapada mai subtire. Apoi reusesc imposibilul si ies din parcare. Ma uit la ceas. Ma iau cu mainile de cap! Si apoi le pun din nou pe volan pt nu aveam chef de un incident. Altul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu